Повертаємось у робочий ритм=)
Дуже часто ті, хто вивчає українську, помиляються у виборі закінчення Р.в. в іменниках ІІ відміни чоловічого роду: -а (-я) чи -у (-ю). Запам'ятаймо основне правило:

-а (-я) - назви чітко окреслених предметів, назви істот, мір, місяців і днів тижня;
-у (-ю) - назви абстрактних, просторових, збірних понять, явищ природи, кущових і трав'янистих рослин.

А також поділюся цікавим віршем, який допоможе запам'ятати, коли обираємо закінчення -а (-я):

Якщо предмети чітко уявляєм,
В словах закінчення -а (-я) ми проставляєм.
Немає молотка, і пальця, і стільця,
Кілка, хребта, стола і топірця.
Й не видно носа з-під бриля.
У назвах місяців, днів тижня, мір -
-а (-я) в закінченнях завжди, повір.
Тож четверга, і понеділка, й метра,
Вівторка, градуса і сантиметра.
Ще грудня й січня, березня і червня,
І листопада, й вересня, і серпня.

Н. Красоткіна

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

серпанок

Бити байдики

Спрощення і з чим його їдять